wtorek, 13 listopada 2012

november


 Tak wiem długo tu nie zaglądałam , ale nie miałam kompletnie czasu ... a gdy już znalazłam chwilkę to nie miałam internetu , lecz postaram się to nadrobić ! Nareszcie mam nowy aparacik nikona d3200 ! Dostałam go od mojego ukochanego <3 Myślę,że widać różnicę w zdjęciach .
Macie tu kilka fotek z naszego niedzielnego spacerku po Kazimierzu Dolnym .
Polecam Wam kochani odwiedzić to miasteczko , naprawdę warto! Piękne wąwozy , góra trzech krzyży , mnóstwo zabytków , kawiarni , przepiękny rynek , Wisła i czego chcieć więcej ?!













Michaś <3


12 komentarzy:

  1. Hey beautiful blog!
    HOpe you´ll check out mine
    and if you want we can follow each other &
    on bloglovin too.
    xoxo
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudna torebka ;)

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna torebka, deser .. oj zjadłabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful pictures! your outfit is really great and I love especially your bag and your shoes! Can you tell me where they come from?? Perfect combination for fall:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń