wtorek, 23 października 2012

grzybobranie

Witajcie kochani ! W niedziele postanowiliśmy z moim chłopakiem pojechać do lasu na grzyby , pogoda była cudowna ,grzechem było by spędzić ten dzień w domu . Przyznam się ,że bardzo lubię zbierać grzyby , niektórzy uważają ,że jest to zajęcie dla nudziarzy , ale nie ja! Kocham ten zapach lasu hm. mogłabym nawet w nim zamieszkać ;D 

Zrobiłam kilka fotek . Jak widać nie 'wystroiłam się ' za bardzo , założyłam mój ulubiony sweter i najwygodniejsze buty na świecie , do tego mój nowiutki zegareczek i w drogę ! 










czary mary i ...

mamy cały koszyk .





sweter-reserved / jegginsy-h&m / buty-deichmann /zegarek-bazar / naszyjnik-house 






15 komentarzy:

  1. sweterek śliczny!:)
    a w koszyczku widzę same maślaki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie tylko w lesie czuję grzybki bo i w domu już mam ich pełno a podczas gdy są w suszarce to w całym domu czuć grzybami :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam grzybobrania, ale daaaawno nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty! Masz rację, nie można było zmarnować tego weekendu :D
    Możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecie zdjęcie jest bardzo ładne. Fajny kolor swetra. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. boski sweterek <3

    zapraszam do mnie w wolnej chwili i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jesteś ładna! :o

    Zapraszam: http://heheheheszky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny sweterek :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłam na grzybach, z dwa tygodnie temu! Ale niestety prawie nic nie udało się znaleźć, zaledwie ćwierć koszyka.. Cudowny sweter! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny musztardowy sweterek!!:)

    OdpowiedzUsuń