czwartek, 22 listopada 2012

modelinowe słodkości


Korzystając z masy wolnego czasu postanowiłam ,że się czymś zajmę , ostatnio trafiłam na prześwietnego bloga z cudeńkami z modeliny spójrzcie tu , wszystko tam jest przecudowne <3 mogłabym wszystko zjeść mniam mniam . Zamówiłam sobie kilka foremek i innych półfabrykantów i postanowiłam spróbować swoich sił . Wiem nie są idealne , nie dorastam do pięt Natajce , ale dopiero się uczę , są to moje pierwsze wyroby więc proszę nie śmiejcie się zbyt głośno ! Ale nie ... śmiejcie się do woli , bo przecież śmiech to zdrowie ! 








4 komentarze:

  1. Mi się baaardzo podobają, wcale nie wyglądają jakbyś pierwszy raz je robiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkości :) zapraszam na mojego fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne;)
    masz talent!
    zapraszam do mnie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your blog! Visit mine and follow if you like! I'll follow you back, just let me know by writing a comment! :)

    http://fashion-framed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń