niedziela, 7 października 2012

new in

Witajcie kochani ! Dzisiaj pokaże Wam kilka nowości ,które wpadły do mojej szafy . Jest to tylko połowa . Mój portfel trochę ucierpiał , ale pociesza mnie fakt ,że niedługo następna wypłata ! 
Musiałam się zaopatrzyć w grube swetry , ponieważ pogoda nas nie rozpieszcza brrrr jest coraz zimniej , myśl o zimie mnie przeraża . Znalazłam też rękawiczki z przesłodką kokardką , gdy je zobaczyłam wołały do mnie 'mamo !' nie wahałam się ani chwili , od razu pobiegłam do kasy i już są moje ! 

Od razu przepraszam Was za słabą jakość zdjęć , nie dorobiłam się jeszcze dobrego sprzętu ,ale pracuje nad tym . 

















19 komentarzy:

  1. a chętnie będę zaglądać na Twojego bloga :) już dodałam :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham te sweeeetry ! :3
    ogej obserwujmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekne rzeczy ! :)

    Ja właśnie zaobserwowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog :)

    Zapraszam do obserwowania http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow:D sweterki są cudowne... moja uwage przykul jeszcze naszyjnik oraz torebka... super!
    zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musztardowy sweterek jest boski:) możemy obserwować;) Ty pierwsza;) J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful items.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne swetrzane nowości :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne sweterki i torebka :) ja już dodałam i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne rzeczy zakupilas, sweterki jak marzenie kocham je jesienia i zima no piekne wybralas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne sweterki!
    Kochana, dziękuję za odwiedziny, z chęcią obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zakupy. Pierwszy sweterek super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwie Ci się rękawiczki są super a dziś wracając ze szkoły tak mi dłonie zmarzły, że chyba muszę się przejśc po jakieś nowe ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten szary sweter i rękawiczki są przecudowne!<3

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne ciuszki, sama bym je kupiła, a rękawiczki słodziutkie, heh :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ciuszki . :*
    zapraszam : www.blern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. like ur blog :) would u like follow each other?

    OdpowiedzUsuń